Volgers

maandag 7 januari 2013

Een nieuw jaar.


Goedemorgen Blogsisters,

Als eerste wil ik jullie een gezond, gelukkig en liefdevol nieuwjaar toewensen.
Ben wel wat laat, en heb een hele tijd geen blog kunnen plaatsen,
want vlak voor de kerstdagen hield mijn laptop het voor gezien.
Heb af en toe nog een reactie op FB kunnen zetten bij een vriendin,
maar een blogpost doe ik toch het liefste thuis.
Maar gelukkig heb ik mn nieuwe laptop eindelijk in huis, en kan ik weer aan
de slag. Moeten nog wel even wat progamma's geïnstalleerd worden
want ik kannog geen foto's plaatsen. Volgende berichten volgen zsm,
want ik heb iets heel moois gewonnen wat ik graag met jullie wil delen.

Tot gauw en een fijne dag!

xx Nicole

1 opmerking:

  1. hoi nicole.
    leuk dat je op mijn blog was.
    ja, blogger heeft weer eens de hik en dat is tegenwoordig wel vaak.
    maar je hebt een leuk blog en ik zie dat je ook vanm brocante houdt net als ik.
    fijne week en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen