Volgers

woensdag 31 oktober 2012

Poppen en Beren en een bijzondere ontmoeting.

Poppen en berenbeurs Brabanthallen 2012
Hallo bloggies,

Had ik toch een mooie blog al gemaakt van de beurs, heb ik hm per ongeluk verwijderd! Je merkt; ben nog niet zo behendig hierin dus toch nog maar even een nieuw blog.
Ben dus naar de poppen en beren beurs geweest en het was werkelijk adembenemend.Wat een prachtige creaties heb ik daar mogen zien.Vooral de stand van Marijke van Ooijen sprong er uit, en door haar ben ik daar eigenlijk terechtgekomen. Toen ik Marijke haar blog ontdekte was het liefde op
het eerste gezicht. Wat een gouden handen heeft deze hele lieve vrouw en wat een prachtige items maakt ze.Natuurlijk heb ik een paar foto,s gemaakt.
Kijk toch eens naar Sientje en Trientje, zijn het niet de allerliefste schatjes!

                                                                          En wat dachten jullie van deze schatjes.
Alle poppen, beren en andere beestjes waren zo mooi, dat ik wel een paar keer bij Marijke haar stand heb gekeken.




   
                        













Ook de Koningklijke Ganzenzusters gingen in pose staan zodat ik even een kiekje kon nemen.
Natuurlijk heb ik ook nog wat andere foto,s gemaakt.

Bloggies zo kan ik wel door blijven gaan, maar ook bij andere blogsisters heb ik al mooie foto,s gezien van de beurs.Aan het eind van de dag heb ik Marijke persoonlijk mogen ontmoeten en even met haar kunnen praten.Wat een bijzondere, lieve en spontane vrouw.En ook haar dochter is een echte lieverd.Dit was dus voor mij een perfecte afsluiting van een superleuke dag in de Brabanthallen.
Daaaaaaaaaag bloggies en een lieve groet.

2 opmerkingen:

  1. Hay lieve Nicole,

    Wat vervelend dat je,je post zomaar kwijt was!
    Het is even wennen om alles te leren..ik weet er alles van..
    En nog helpt mijn zoon mij met bepaalde dingen hahaha..

    Maar ik wil dan toch nog opnieuw even reageren op jouw lieve en prachtige post!
    Het is helemaal geweldig dat je het zo naar je zin hebt gehad op de beurs..en het is natuurlijk een hele eer als iemand speciaal naar jouw standje komt kijken...

    Meis je foto's en verslagje zijn super...en je blog is ontzettend leuk...
    Natuurlijk ga ik je volgen...ik ben je eerste volger..hartstikke tof!

    Ik wens je alle liefs en goeds,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog, nu ben ik hier terecht gekomen en ooooooooh, kijk mijn ogen uit, wat een leuk blog heb je, ik ga je volgen hoor!
    En oh oh, wat is het genieten van deze mooie post, zelk kon ik niet naar de beurs gaan maar jouw mooie foto's laten me toch weer een beetje genieten want wat is het mooi om al die prachtige creaties van die lieve Marijke te zien langskomen, ik krijg er geen genoeg van, kan er uren naar blijven kijken.
    Dankjewel voor het delen,
    fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen